Skyrim

Envie de causer jeu vidéo ? C'est par ici, et nul part ailleurs.
User avatar
Born of Osiris
Drone
Drone
Posts: 28
Joined: Thu Aug 02, 2012 3:48 pm
Location: Hellfest cosmique 2.0

Re: Skyrim

Postby Born of Osiris » Wed Oct 31, 2012 10:53 pm

Et 2 autres aprés je vous laisse ;)

The Dragonborn Comes
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... WPJ-AxU6X0

Symptom of the Universe
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Z_zt2j0N9E

Ces versions sont magnifiques alors profitez-en :)
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

We sow the Mayhem ! We are the Death army ! We are Immortal ! Hail us !


Return to “Jeux vidéo”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests